Od 7 do 10 kilogramov manj v 10 dneh!


Brokoli dieta v obdobju desetih dni, vključuje pet sprememb sistema in samo po nekaj dneh, bi morali opaziti precejšnjo razliko v teži.

To dieta vam bo pomagala izgubiti sedem do devet kilogramov v samo 10 dneh. Sam jedilnik vključuje 5 sprememb, tako imenovanih načinov. Na primer: prva dva dni – prvi sistem, druga dva dni – drugi sistem…itd

Prvih šest dni te diete je ključna faza, in dva naslednja sistema sta dodatek. Živila, ki jih zajema ta omejevalni jedilnik, so odličen vir vitamina C, ki pospešuje presnovo in spodbuja izgubo kilogramov.

Brokoli je ena izmed najbolj koristne zelenjave, saj vsebuje velike količine vitaminov in mineralov. Je tudi eden od najboljših virov kalcija, ki ima pomembno vlogo pri izgubi teže. Z vključitvijo te zelenjave v vaš dnevni jedilnik, boste bolj zdravi, vitalnejši in vitkejši.

Dietni načrt obroka brokoli diete, vsebuje različne vrste živil: korenje, krompir, ribe, rdeče meso, perutninsko meso, paradižnik, rženi kruh, zelena zelenjava, kislo smetano, poper, olivno olje, čebulo. Lahko pijete navadno ali mineralno vodo, občasno tudi mlečno napitke (z manj maščobe).


Prvi sistem - prvi in ​​drugi dan

Zajtrk:
200 gr soljenega kuhanega brokolija in 1-2 skodelice črnega čaja brez sladkorja.

Kosilo:
150 g kuhanega piščanca in 250 ml rahlo soljene piščančje juhe, zraven lahko pojeste 100 g kuhanega brokolija.

Večerja:
250 gramov kuhanega brokolija, 1-2 skodelice črnega čaja brez sladkorja.


Drugi sistem - tretji in četrti dan

Zajtrk:
Dušen brokoli na oljčnem olju z dodatkom česna in paprike. V globoko ponev nalijemo olivno olje, dodamo 200 g brokolija na drobno narezan strok česna, na drobno narezano eno papriko in ščepec soli. Dušite 20 minut na majhnem ognju.

Kosilo:
Dušen brokoli v olivnem olju s paradižnikom in čebulo V globoko ponev nalijemo olivno olje, dodamo 150 g brokolija, pol čebule srednje velikosti, dva na drobno narezana paradižnika in nekaj soli. Dušite za 20-25 minut na majhnem ognju.

Večerja:
Dušen brokoli na oljčnem olju z dodatkom česna in paprike. V globoko ponev nalijemo olivno olje, dodamo 200 g brokolija na drobno narezan strok česna, na drobno narezano eno papriko in ščepec soli. Dušite 20 minut na majhnem ognju.


Tretji sistem - peti in šesti dan

Zajtrk:
solata iz brokolija, kislo mleko z nizko vsebnostjo maščob in kuhana govedina. Skuhajte 100 gramov govejega mesa, pomešajte z 100 g na drobno sesekljanega brokolija, dodajte 2 žlici kislo mleko z nizko vsebnostjo maščob in ščepec soli. Z eno skodelica kefirja (z nizko vsebnostjo maščob) bo obrok popolni.

Kosilo:
200 gramov rahlo obarjenega brokolija v blago posoljeni vodi. Dajte brokoli v ponev z vrelo vodo in kuhajte največ pet minut.

Večerja:
150 g kuhane govedine in zelo malo soljene, 1 kozarec čiste vode.


Četrti sistem - sedmi in osmi dan

Zajtrk:

100 g kuhanega brokolija, 2 mehko kuhani jajci, eno skodelico črnega čaja brez sladkorja.

Kosilo:
Brokolijeva juha. V 300 ml kokošje juhe, dodamo 100 g brokolija, šopek peteršilja in malo soli. Kuhamo na majhnem ognju 20 minut.

Večerja:
2 rezini rženega kruha, 1 paradižnik, 100 gr kuhanega brokolija, eno skodelico paradižnikovega soka.


Peti sistem - deveti in deseti dan

Zajtrk:

100 g kuhanega posoljenega brokolija in dva kuhana korenčka.

Kosilo:
100 g kuhanega brokolija in 100 g kuhane ribe (lahko uporabite katero koli vrsto ribe).

Večerja:
200 gramov kuhanega brokolija, 1 kuhan krompir.

Brokoli prehrana vsebuje vse sestavine, ki vam bo pomagal k izgubi teže in ohranjanju močnega imunskega sistema, kar zagotavlja, da se izgubljeni kilogrami ne bodo hitro vrnili!

 

joomla template 1.6